ליווי וסיוע במשברי חיים
טיפול אישי

השיטות והכלים המגוונים בהם אני מתמחה מאפשרים לי להעניק למטופל טיפול שלם וכולל, המותאם לצרכיו באופן אישי. השיטות והכלים שברשותי הם מעולם האימון (Coaching), מעולם הטיפול (שיטת ה-(NLP, ומעולמות התקשור והמדיטציה. על אלו נוסף הרקע שלי כאחות, אשר מספק לי נקודת מבט נוספת על הקשר בין הגוף, הנפש והרוח.

באילו מצבים ניתן לטפל?

המצבים הם שונים ומגוונים, ונוגעים בכל תחומי חיינו (זוגיות, קריירה, הורות, ביטחון עצמי, פיתוח עצמי, קשר עם בני המשפחה, יחסי עבודה ועוד), החל מתקיעות בחיים, דרך חיפוש אחרי זוגיות וכלה במצבי חרדה או משברי חיים.
השינוי הוא מדהים בעיניי, כי הוא משפיע על כל הרבדים שלנו. אתם תעלו לשלב אחר בחיים, תתמלאו בשקט פנימי, בשמחה ובמשמעות, וזו תחושה מופלאה, והיא מרגשת גם עבורי, לא פחות.

איך זה עובד, איך מגיעים לריפוי?

רוב הבעיות או התקלות בחיינו הן תוצר של נוף ילדותנו – עברנו הרחוק.
לא משנה כמה הפעלנו את מוחנו ועשינו עבודה על חשיבה חיובית (כי ככה לימדו אותנו – תחשוב טוב, יהיה טוב!), בסופו של יום הקשיים והמורכבויות עדיין מלווים אותנו ומשפיעים על חיינו.
לא משנה כמה התאמצנו כדי לשכוח ולהדחיק את העבר, תמיד הוא יהיה זמין בתת המודע, בנשמה שלנו. הוא יצוץ מידי פעם כדי להזכיר לנו על קיומו. ואנו שוב ננסה להדחיקו עד לפעם הבאה.

זה די מתסכל, נכון? מדוע זה קורה?

זה חוזר על עצמו כי לא שחררנו את השורש – את המקור הרגשי של הבעיה. בעצם לקחנו כנגד דלקת ריאות אקמול ולא אנטיביוטיקה, ולכן הבעיה נמשכת ואינה באה על פתרונה.
רוב הטיפולים, בעיקר הקונבנציונליים, נועדו לטפל בסימפטומים בלבד, כך שהאדם נותר בחוסר אונים מול מורכבות שלא נפתרה, מה שלעתים קרובות מוביל לעצבות, לדכדוך ואף לדיכאון. בעצם, עם הזמן האדם מתחיל להאמין כי אלו החיים וזה גורלו – הוא מרים ידיים.
אני משוכנעת ומאמינה בכל לבי כי ניתן להשתחרר מעברנו, אך רק באמצעות עבודה מעמיקה על השורש, עבודה על הרגשות ועל תת המודע.

ואני כל פעם נדהמת מחדש איך זה עובד, גם במצבים בהם רופאים מרימים ידיים.
התברכתי וזכיתי ללוות לא מעט תהליכים אישיים ולסייע לאנשים להגיע לחיי השמחה, השלווה והאושר ❤ אתה יכול להיות אחד מהם.

לקוחות מספרים:

שרה

"הכרתי את סבטה במקרה בפייסבוק (שום דבר לא במקרה!) בתקופה הכי קשה בחיי. היתי במצב נפשי ירוד מאוד. שש שנים על כדורים נגד דיכאון, ככה אובחנתי. הכדורים לא שיפרו את מצבי,  רק הפכו אותי לאפטית ממש וגרמו לתופעות לווי רבות, ביניהם רעד ונימולים בגוף, התכווצויות בשרירים ורעשים באוזניים. זה היה סיוט! אני לא חייתי באמת,  אלא שרדתי את חיי ובקושי רב. לא היה חשק לכלום, לא היה לי חשק לחיות!

שום טיפול לא עזר לי בעבר. הרמתי כבר ידיים. ואז הופיעה בחיי סבטה המלאכית והחזירה לי את מה שלא היה כמה עשרות שנים –  את השמחת חיים, את החשק ואת המשמעות לחיים! למדתי להכיר את עצמי, את הרגשות ואת התחושות שבי, ולהתייחס אליהם כראוי. כל חיי השתנו, הקשר עם הילדים שלי השתפר גם כן. החלתי לרדת בטיפול לדיכאון בהדרגה עד להפסקה מוחלטת. סמכתי על סבטה בעיניים עצומות, היא באה מרקע רפואי וזה נתן לי ביטחון. היא ליווה אותי יד ביד, במסירות רבה. תוך שלושה חודים נגמלתי מכדורים פסיכיאטריים, כי פשוט אין צורך בהם! כן, כן,  אני בלי כדורים וגם  בלי דיכאון! הסתבר שהייתי זקוקה לטיפול רגשי, עמוק אצל אחת כמו סבטה, המקצוענית והמומחית בתחומה. אך לפני כל, היא מלאכית עבורי, חכמה, רגישה עם נשמה גדולה. אני מודה לאל על ההכרות איתה, וממליצה בחום לפגוש אותה לפחות פעם אחת! באהבה גדולה ❤"

חנה

"סבטה נפלה לי מהשמיים ברגעים הכי קשים שלי. לא חשבתי שיש עוד אדם בעולם הזה שיכול לעזור לי. היום אני יודעת כי יש! תדעו גם אתם! בשיחה טלפונית אקראית, אחרי שהיא שמעה את הסיפור שלי, סבטה השיבה לי בביטחון מלא כי היא יודעת איך לסייע לי. אני התפרצתי בבכי ואמרתי לה: “סבטה, את נפלת לי מהשמם! אני זקוקה לך!” ממש ככה. ומיד קבענו פגישה.

במהלך כ 15 שנים טופלתי בשלושה סוגים של כדורים פסיכיאטריים, הם גרמו לי להרגיש ולהתנהג כמו משוגעת, כך בדיוק האנשים תפסו אותי והתייחסו אלי. עם הזמן התמוטטתי נפשית עם השלכות בכל תחום חיי כולל בקשר עם הילדים. וזה כבר גמר אותי.היתי במצב שלא רציתי לחיות, לא פעם עברו לי בראש מחשבות אובדניות. רב הזמן היתי עצובה ובוכה, לא הבנתי בשביל מה אני חיה בכלל.

סבטה החזירה לי את השמחה בלב ואת הרצון לחיות. אט אט החלנו לרדת במינונים בכדורים עם מעקב צמוד שלה, ועם הנחיות מפורטות. קבלתי כלים רבים להתמודדות עם מצבי לחץ ועם כל מה שיבוא. אז… אחרי כ 15 שנות סיוט, כיום אני בלי אף כדור לדיכאון (!), חיה ונושמת את החיים! אינני זקוקה יותר לטיפול פסיכיאטרי. יש לי את כל הכלים משלי בתוכי. כל זה קרה בזכות סבטה, האישה עם יכולות מדהימות, עם אנרגיות מטורפות, בהן היא היתה מטעינה אותי בכל פעם מחדש. קבלתי ממנה כלים שעזרו לי להרגיש בטוחה ורגועה יותר. היום אני יודעת איך להגיב לרגשות שלי, איך להתייחס למצבים שונים ומה זה אומר לאהוב את עצמי. היום אני יודעת בשביל מה אני חיה! גם הסובבים אותי שמו לב לשינוי שבי. וזה חיזק אותי עוד יותר. כשאני מספרת את סיפורי, האנשים לא מאמינים לי, אולי כי זה נשמע כסיפור מטורף, אבל הוא לגמרי אמיתי! סבטוש, אישה יקרה, אין לי מילים לתאר מה את בשבילי "

סבטה_מילמן_לוגו_חדש-02

אשמח לעזור לך ולשמוע אותך
בשיחת יעוץ ללא עלות

Scroll to Top