הזדמנות כמסר לשינוי
הזדמנות כמסר לשינוי

"סליחה,
את אחות של הפסקת עישון?" שמעתי מאחורי.
אני סובבתי את ראשי לאחור "כן" – חייכתי לו. ההגדרה הזו ממש הצחיקה אותי.
הייתי אחות של הלב, הייתי אחות של הרגליים, של הבטן… יש עוד הרבה איברים בגופנו 😊
אבל אחות של הפסקת עישון עוד לא הייתי!!

"את זוכרת אותי? אני חיים (שם בדוי), הייתי אצלך בסדנה לפני כארבע שנים… תשמעי, מה אני אגיד לך, קלעת בול.!…אני סיפרתי לך כי זהו, אני מוכן לזה, נמעס לי מהעישון, בוער בי לזרוק את הזבל הזה. זוכרת? ואת בסוף המפגש לקחת אותי לצד ואמרת לי ככה:
חיים, איך שאני שומעת אותך, אתה לא זקוק לטיפול תרופתי, אתה יכול להפסיק לעשן לבד ומהר" – הוא חייך – "ובדיוק כך זה היה. בעוד שבוע אני אהיה 4 שנים נקי!! תודה לאל" – והרים ידיים כלפי מעלה.

"אני כל כך שמחה לשמוע" – השבתי לו – "בעיקר זה שלא החמצת את ההזדמנות שהייתה לך.. אנשים רבים מפספסים אותה ובגדול. כל הכבוד לך!"

האיש הודה לי ונפרדנו לשלום.

אני המשכתי בדרכי וחשבתי כמה הזדמנויות כאלו ואחרים אנחנו מפספסים בחיינו, לרב הן לא יחזרו שוב. למעשה, אלה המסרים מהיקום, לשינוי, לצמיחה, שפשוט לא ידענו לזהות אותם.
בהמשך נצטער על כך ונאמר: חבל שלא הלכתי לשם, חבל שלא הצטרפתי לקבוצה ההיא, חבל שלא יצאתי לדייט עם ההוא, חבל שלא קניתי בית שהיה בהזדמנות, ועוד ועוד הרבה "חבלים".

אז, לכו אחרי הלב שלכם, פחות תפעילו את הראש, הוא מטעה לרב. אני לומדת כל פעם מחדש לזהות את המסרים האלה, ומשתפת בידע הזה את כל מי שמבקש (זה לא קורה ביום אחד, כן?😊)

ואחרי השיחה עם חים, חשבתי לעצמי זאת הזדמנות טובה לעלות את הפוסט כאן 😊

חיבוק גדול
סבטה

אולי יעניין אותך גם:

מתכון לדג סלומון

מתכון לדג סלומון בריא וטעים אופן ההכנה: יש לשטוף את הדג היטב ולהתקדם להכנת מרינדה לדג: הכנתי כמות לדג שלם קילו וחצי, שליש כוס של שמן זית, מיץ לימון סחוט

המשך קריאה »

תרגיל נשימות

תרגיל נשימות בחיי אינסטנט שלנו, רבנו לא יודעים לנשום בצורה נכונה, חיונית, כזו שתורמת לבריאות הגופנפש. אנו רצים בשגרת יומיום, מדברים מהר, לעיתים לא מספיקים לוקחת נשימה או לשחרר אותה

המשך קריאה »

מתכון ללחם קיטוגני

לחם קיטוגני ללא גלוטן, ללא סוכר, ללא עמילן הקליקו לצפייה: https://www.youtube.com/watch?v=lhfXOizm0d4 מתכון מצרכים: קמח שקדים – 75 גר' (1/2 כוס מדידה)מוצרלה מגוררת – 170 גר' (כוס וחצי מדידה)שמנת פילדלפיה (או

המשך קריאה »

טיפולים:

ליווי וסיוע במשברי חיים

טיפול בהתמכרויות

טיפול בחרדות

טיפול בדיכאון

פוסטים נוספים

מתכון לדג סלומון

מתכון לדג סלומון בריא וטעים אופן ההכנה: יש לשטוף את הדג היטב ולהתקדם להכנת מרינדה לדג: הכנתי כמות לדג שלם

מתכון לבורשט

מתכון לבורשט – כל הבריאות בסיר אחד מרק בריאות – מתכון לסיר של 5 ליטר מצרכים: שמן זית 3 כפות

Scroll to Top